Producenci

Cenniki do pobrania

Statystyki

Produktów:
519
Kategorii:
375
Nowości:
0
Promocje:
354

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Nowości

 

 

Uważaj na podróbki

Jako autoryzowany przedstawiciel i dystrybutor firmy Kai w Polsce jesteśmy zobowiązani przestrzec Państwa przed podróbkami i produktami bardzo podobnymi do oryginalnych KAI, niestety znacznie odbiegającymi jakością od oryginałów. Wprowadzają one w błąd użytkownika nie oddając w pełni jakości pierwowzoru, który uzyskał renomę i szacunek na świecie. Dlatego szczególnie ostrzegamy przed zakupami „nadmiernie okazyjnymi” Noże i nożyczki firmy Kai są produkowane w Japonii z najwyższej jakości materiałów i z ogromną starannością dlatego służą przez długie lata, cieszą swoja niezawodnością i wyznaczają nowe trendy.

Życzymy udanych zakupów,

zespół-Majmasz

 

Nie byłoby nic złego w oferowaniu tańszych zamienników, gdyby sprzedający informowali, że nożyczki i noże są tylko podobne do japońskich firmy Kai. Tymczasem sprzedający reklamują je jako oryginalne wyroby japońskie. Internet umożliwił dotarcie do potencjalnych klientów. Największym "placem targowym" są portale aukcyjne. Niestety, właściwie nie ma żadnej ochrony przed takimi niechcianymi zakupami, ale można zdobywać wiedzę, która pozwoli na samodzielną ocenę oferowanych przedmiotów.
Pierwszym sygnałem alarmowym jest cena którą przeważnie „wabią" sprzedawcy podróbek.

Look-alikes” to produkty podobne, inaczej nazwane inteligentnymi podróbkami, które można niestety coraz częściej kupić także w Polsce.

Podróbką, czyli imitacją marki – jest produkt, który do złudzenia przypomina produkt oryginalny, często różni się od oryginału tylko drobnym szczegółem lub np. brakiem zabezpieczenia stosowanego przez producentów produktów oryginalnych. Zasadniczą różnicą pomiędzy produktem oryginalnym a podróbką jest cena, która w przypadku podróbki jest dużo niższa.

Produkt podobny to taki, który przypomina wyglądem produkt markowy. Łączy pewne wyraźne cechy wizualne marki oryginalnej z pewnymi cechami nieco odmiennymi, przy czym końcowym wynikiem jest właśnie podobny wygląd ogólny. Cechy wizualne obejmują kształt etykiety lub opakowania, kolorystykę etykiety lub opakowania, styl liter, projekt logo, grafikę, nazwę, kształt opakowania, zamknięcie opakowania, kolorystykę opakowania i kształt produktu.

Producenci produktów podobnych przeważnie świadomie wprowadzają charakterystyczne elementy znanej marki. Wykorzystują tym samym poniesione przez producentów produktów markowych nakłady na marketing i reklamę, a wcześniej na opracowanie wzoru i technologii. Bardziej lub mniej udolnie naśladują renomowanych producentów i liczą na nieuwagę i przyzwyczajenia klienta.

Zarówno podróbki, jak i produkty podobne wprowadzają klienta w błąd i psują reputację marek.

Jesteśmy zobowiązani do walki z podrabianiem towarów.

 

USTAWA z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Art. 24.
Kto, za pomocą technicznych środków reprodukcji, kopiuje zewnętrzną postać produktu lub tak skopiowany wprowadza do obrotu, stwarzając tym możliwość wprowadzenia klientów w błąd co do tożsamości producenta lub produktu, czym wyrządza poważną szkodę przedsiębiorcy, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

 





 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep jest w trybie podglądu

 

          


                                                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

{nocache:1211af116a7d8f076d3004b1d34af769#0}
Click Shop | Hosting home.pl